مرد کوچکی به نام بردیا

تولد 1 سالگی مرد کوچک

1389/10/19 15:04
نویسنده : آذر
1,596 بازدید
اشتراک گذاری

نوبتی ام باشه نوبت تولد اونم از نوع ۱ سالگی !

واسم خیلی جالب بود آخه مهمونی زیاد رفته بودم همینطور زیادم مهمون اومده بود خونمون اما این یکی فرق داشت ، من که زیاد سر در نمیاوردم اما میدیدم که از چند روز قبل دارن تدارک میبینن تازه مامانی و باباییم و همینطور دایی و عموهام واسه این مهمونی قراره از تهران بیان ،کلی بادکنک و توپ های رنگی میاد خونه اما تا میام برم سراغشون جز پاکت های خالی چیز ی گیرم نمیومد.زیاد تو نخش نرفتم و سرگرم کارهای خودم بودم تا اینکه اون روز رسید...



کیک با طعم کاغد رنگی؟!


بدلیل عدم تحمل گرسنگی مهمونا نشد که از میز دسر و شام عکس بگیریرم...


.....بله اینم از جشن 1 سالگیمون،از همه ی دوستام، فامیلام و کلا همه تشکر می کنم که در شادی

من شریک بودن و همه تلاششونو کردن که شب خوبی و داشته باشم.

مرسی و بووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sara
20 دی 89 2:48
salam maman/webloge khoby dary
in ke az zaboone koocholoye nazetone/
kheily ba ehsase/
doost dashty be man sar bezan/akhe manam mesle shoma /
ye pesardaram/ke taze/
ye salesh shode/
montazeretonam


مرسی از محبتت
مامان علي
17 خرداد 90 17:06
عجب تولدي .دلمون آب افتاد.مبارك باشه