مرد کوچکی به نام بردیا

...2...

1390/6/23 0:43
نویسنده : آذر
880 بازدید
اشتراک گذاری

يادتون هست سال پيش كه 1 ساله شدم بهتون گفتم بعضي وقت ها از كار بزرگترها سر در نميارم!

مثلا يه روز ديدم يه عالمه بادكنك و كاغذ رنگي همراه خوراكي هاي خوشمزه اومد خونمون..

تازه همون روز كلي مهمون داشتيم و از همه مهمتر چقدر اسباب بازي و چيزهاي ديگه بهم كادو دادن!

اون موقع بود كه تازه فهميدم موضوع از چه قراره...

بله

درست حدس زدم مامان و بابم سالروز به دنيا اومدنم و جشن گرقته بودن...

حالا از اونروز 1 سال ميگذره و من وارد 2 سالگي شدم و انگار همون روز باز واسم تكرار شد...

اما ايندفعه با 2 ساله شدنم 2 تا جشن تولد داشتم.

اوليش تو سرزمين عجايب با كلي ني ني همسن و هم ماه تولدم،،،

دوميش يه مهموني كوچولو تو خونه ماماني و باباييم به دايي و عموهام،،،

حالا بريم سراغ نگاه دوربين به تولدم....

اينم من فراري از عكس گرفتن

كيك تولدم

من و كيكم

من در حال فوت كردن شمع 2 سالگي

زيباترين قسمت تولد

خوشمزه ترين قسمت تولد

دسر هاي رنگي پنگي

من در حال ناخونك زدن

من و كادو هام

نمايي دگر از كادو ها

يادگاري من به مهمون ها

و يادگاري مهمون ها از روز 90/6/18

اينم عكساي تولد دسته جمعي به همراه شنگول

پسندها (1)

نظرات (24)

مامان ماهان عشق ماشین
23 شهریور 90 0:51
چه تولد قشنگی .ایشالله120سالگیت عزیزم.
مامان زهرا نازنازی
23 شهریور 90 4:12
تولدت مبارک عزیزم الهی 120 ساله شی دست مامان و بابا درد نکنه . عالی بود کادوهای خوشگلت هم مبارکت باشه بردیا جون
مامان امیرعلی
26 شهریور 90 12:02
تولدت مبارک بردیا جون انشاالله سلامت و سربلند باشی و در زیر سایه خدا و پدر و مادرت زندگی خوش و خرمی داشته باشی
سودابه
26 شهریور 90 18:43
تولدت مبارک عزیزم .
محمدحسین عشق جاودان
5 مهر 90 10:09
سلام عزيزدلم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک الهي خاله جوني 120 ساله بشي نه کمه هزار و 20 ساله شي گلم مي بوسمت ماماني به شما هم تبريک مي گم که 2 ساله طعم شيرين مادرشدن رو مي چشي
مامان نیایش
26 مهر 90 21:11
سلام عزیزم فکر می کردم تولدت رو تبریک گفتم ولی اگه نگفتم بازم میگم ان شا الله 120 ساله شی مبارکت باشه این کادوهای خوشگل دست مامانی و بابایی و همه درد نکننه
مامان آراد
25 آبان 90 17:21
تولدت مبارک..
مامان آرینا
29 آبان 90 1:04
سلام بردیا جان تولدت مبارک. خوشحال می شم به ما سریزنید.
مامان قندعسل
14 آذر 90 15:28
ذو سالگیت مبارک شازده. ایشالله تولد هزار سالگیتبه مامانی بگو هیچکدوم از عکسا باز نشد راستی ما هم آپیم هاااااااااااااااااا
مهسا-مامی بردیا
17 دی 90 19:51
آذر جون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیایش
22 دی 90 10:58
سلام کم پیدایی خانمی خوبین؟
شیرین
28 دی 90 10:40
سلام تولدت میارک بردیا جوووووونم
محمدحسین عشق جاودان
28 بهمن 90 17:38
سلام بردياجون .ماماني گل خوبين خوشين کجايين خبري ازتون نيست 90 داره به آخر مي رسه دلمون براتون تنگ شده خيلي زياد ........
مامان قند عسل
4 اسفند 90 21:09
سلام تازه با وبتون آشنا شدم اما انگار خیلی وقته آپ نکردین. به ما هم سر بزنین
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 10:33
خانومی گل تویی که عطر یاس و عنبرت همه آسمون رو پر کرده تویی که همه دنیا شدن فرش زیرپات تا بتونی روی زمین قدم بذاری و مادری کنی از همه زودتر بهت می گم روزت مبارک مامان
محمدحسین عشق جاودان
23 اردیبهشت 91 12:01
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد.روزت مبارک عزيزم
سارا
19 تیر 91 12:36
سلام وب زيبايي داريد خداوند هميشه حافظ برديا جان باشه . ميخواستم بپرسم قالب وبلاگتون رو ميتونم داشته باشم ... ادرسش رو برام بنويسيد ممنون .
سورنا
2 مرداد 91 21:15
امیدوارم فرزندتون این مرد کوچک در اینده زیر سایه پدرو مادر مردی بزرگ بشه لطفا از وبسایت بچه های دیروز دیدن فرمایید
مامان بردیا
3 مرداد 91 17:25
سلام.ماشالا پسرتون خیلی نازه.خدا حفظش کنه.ما دوست داریم با بردیای شما دوست بشیم. اگه قبول میکنید خبر بدین تا با افتخار لینکتون کنیم.
شیرین مامی آیلین
23 مهر 91 15:28
سلام.کجایی مامان بردیاااااااااااااااا؟؟؟
یدالله ویسمرادی
31 خرداد 92 9:58
سلام هزار هزار ماشاللله به بردیا جون بجای من ببوسش به منم سر بزن
شبنم
14 مرداد 92 13:19
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
مامان یزدان
18 شهریور 92 12:50
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.
تبادل لينک
16 تیر 93 20:38
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------