مرد کوچکی به نام بردیا

گفتنی های پس از 1 سالگی

1389/10/20 18:35
نویسنده : آذر
675 بازدید
اشتراک گذاری
با همه ی چیز های یادگرفته و نگرفته وارد سال دوم زندگیم شدم که کلی پسر شیطون و کنجکاو

(همون فضول)و... البته اینو من نمیگم از بزرگترها شنیدم.

اولین کاری که انجام دادم تمرین راه رفتن بود که 1 ماه طول کشید و پس از کلی تاپ تاپ خوردن و زمین افتادن

تونستم راه برم و از شر چهار دست و پا رفتن خلاص بشم.

اینم ژست راه رفتن!

بعد چشم انتظاری و درک کردم مخصوصا وقتی مامانم واسه کارش از خونه بیرون میرفت

و یه کار مهمی که در 14 ماهگیم انجام دادم رفتن به آرایشگاه  و کوتاه کردن موهای فرفریم بود و حالا کار

نداریم که من چه بلوایی تو آرایشگاه راه انداختم مخصوصا وقتی اون ماشینه روشن شد!

قبل از ارایشگاه

بعد از آرایشگاه

از سرگرمیهام که بخوام بگم،اولیش گیر دادن به کنترل و تلوزیون و تلفن و جارو برقی و.......کلا تو کارای فنی ام

گاهیم یه لطفی شامل حالم میشد و پارک میرفتم و کلی واسه خودم کیفور میشدم

بعضی وقتهام به دیدن  جاهای تاریخی میرفتم که در یکی از آنها با یه مدل آشنا شدم که خیلی نظرم و  به خودش جلب کرد!

و بعد در من اثر گذاشت و این شکلی شدم. (ج جمالتو ک کمالتو)

و فهمیدم که میتونم از خودم شکلک در بیارم ،که به این حرکت میگم موش شدن

اگر هم که یه کاری انجام بدم که از دید بزرگترها اشتباست این حرکت و انجام و به کارم ادامه میدم

اگه طبق تقویم پیش بریم میرسیم به مناسبتی بنام عاشورا،که برای درک بیشتر این واقعه تصمیم گرفتم که در مراسم هایی که اجرا میشه شرکت کنم که بر حسب اتفاق با یکی از یاران یزید که به وجناتش میخورد شمر باشه آشنا شدم

خدایی یکم ترسناک بود اما من به روم نیاوردم.

نوبتیم باشه نوبت یلداست، که دومین شب یلدا رو بیرون از خونه و در جوار درویش بلبل گذروندم

و کلی ام اون شب از خودم پذیرایی کردم از آجیل و شیرینی گرفته تا هندوانه و در نهایت نوشابه!


بله قصه 4 ماه پس از تولدمان به سر رسید و فکر کنم کلاغ کلافه شد و زود به خونش رسید

تا پست بعدی بای بای...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طوبي
21 دی 89 20:40
معلومه از اون بلا هاستا.خدا نگه داره واستون


دقیقا درست حدس زدید،ممنون
بانو
19 اسفند 92 18:13
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir