مرد کوچکی به نام بردیا

روزهای آفتابی!

1390/3/24 20:05
نویسنده : آذر
770 بازدید
اشتراک گذاری

اینطور که از شواهد پیداست گرم شدن هوا تاثیرات خودش و روی زندگی آدم ها میذاره..

 

این تاثیرات از نحوه ی لباس پوشیدن گرفته تا غذا خوردن و انجام کارها!

که منم با بزرگ شدنم دارم این اثرها رو حس میکنم....

بیشترین تاثیرش در انجام فعالیت هام هستش!مثلا همین آب بازی،که من علاقه ی شدیدی بهش دارم

و بصورت حرفه ای این کار و انجام میدم ...

هم بصورت سنتی!!!

هم بصورت مدرن!!!

تازه بعد از این همه اب تنی رفتن سراغ هندوانه خیلی کیف میده

گاهیم یک موقعیت هایی پیش میاد که همراه دوستم به باشگاه مخصوص بچه ها میرم و تا میتونم با وسایلی که واسم جالبند بازی میکنم..البته اینو بگم که من فقط عاشق ماشینم و بس....بوم بوم

بعضی مواقعم از هیچ کدوم از اینا خبری نیست و منم مثل یه پسر خوب میشینم و خوراکی به دست کارتون تماشا میکنم

گاهیم از حواس پرتی اطرافیانم سو استفاده میکنم و سراغ نوشیدنی هایی که واسم ممنوع هست میرم

از دید هرکی دور بمونم از دید دوربین در امان نیستم.....والااااااا

تازه خبر ندارید که گرمی هوا کلی تو تریپمونم اثر گذاشته میگی نه نگاه کن...!

راستی با کلی تاخیر و شرمندگی ولی در عوض با یه بغل گل......

                   مامان های مهربون روزتون خیلی مبارک

                                          تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان علي
17 خرداد 90 17:17
وبتون قشنگه عزيزم.پسرت هم نازه .راستي اين باشگاه كودكان كجاست؟؟؟؟
رها(مامان سپهر)
17 خرداد 90 17:36
سلام گلم امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره .راستی مامانی بردیا اسم این باشگاه که گل پسرمون رفته چیه؟
محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 10:35
سلام .رسيدنت به خير .خبري ازتون نبود خسته شدم از بس اومدم و به در بسته خوردم راستي اين پارک يا باشگاه چقدر خوبه .خوش بگذره دوستون دارم خيلي زياد
محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 18:17
سلام عزيزم در شب آرزوها آرزو دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست حضرت دوست ، جدایت نکند . . .
زينب عشق مامان و بابا
25 خرداد 90 12:36
سلام خوبيد؟روز مرد رو به بزرگمرد كوچولوي شمابرديا تبريك ميگم عيد شما مبارك
بابا محسن
1 تیر 90 11:38
سلام . پرهام از جوجه اردکش بیشتر آب بازی میکنه ! اردکه کم آورده بیچاره ! بردیا جونم همزمان به همه ماشین هاش احتیاج داره ، درسته ! راستی حرف زدنش چطوره ؟ روز پدر را به بابایی تبریک بگین
زينب عشق مامان و بابا
2 تیر 90 10:46
اي جان تيپشو ببين
متين وروجك
6 تیر 90 13:28
چه عكسهاي قشنگي چه پسر قشنگتري خدا حفظش كنه الهي
مامان امیرعلی
7 تیر 90 11:38
چه عکس های قشنگی. اون عکس با عینکش خیلی قشنگه.خدا حفظش کنه برات.
شيرين
12 تیر 90 10:02
سلام برديا جووووووووووووووونم.
سودابه
16 تیر 90 0:39
شاد باشید گلم .
محمدحسین عشق جاودان
17 تیر 90 12:53
سلام برديا جون به ماماني بگو زود بياد دلمون براتون تنگ شده آخه .آذرجون بييييييييييييييا.رفتي تا سال ديگه
مامان نسترن
27 تیر 90 8:10
سلام پسر خوب. آرین جونم مثل شما عاشق آب بازیه. روزی چند مرتبه باید بره توی آب
مامان زینب
4 مرداد 90 7:46
میگما حالا دیگه پشت سرتم نیدا نمیکنییییییییییییی؟؟؟؟اقا کوچولوووووووووووو
مامان قندعسل
13 مرداد 90 8:51
خيلي پسملي جيگمل شده با اين تريپ تابستوني كه زدهآپيم. پيشمون بياين
محمدحسین عشق جاودان
13 مرداد 90 19:17
آذرجون برديا جون کجايين تابستون تموم شدا .هرجا هستين خوب وخوش و سلامت باشين .دوستون دارم
مامان قندعسل
28 مرداد 90 2:03
منتظرتیم چون دلمون واستون تنگیده و آپیم[بوسه]