مرد کوچکی به نام بردیا

من و عید و گردش.....

1390/1/27 23:54
نویسنده : آذر
1,502 بازدید
اشتراک گذاری


سلام

قبل از هر چیز عید و به همه ی شما دوستای گلم تبریک میگم و امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته

باشه به من که خیلی خوش گذشت و همینطور امیدوارم سال خوبی و هممون داشته باشیم

مثل همیشه بریم سراغ عکسها همراه با توضیحات بنده!!!

اینم سفره هفت سین که من قسمت کادو هاش و بیشتر دوست داشتم..

 من و هفت سین

سال تحویل شد و عید دیدنی رفتن و عیدی  دادن و عیدی گرفتن شروع شد

که من فقط عیدی گرفتم..

تازه تو این مهمون بازی ها من کلی با بچه ها بازی کردم و همه جا رو بهم ریختم !!

علاوه بر رفتن از این خونه به اون خونه به جاهای تاریخی سرک کشیدم و کلی با چیز های جدید آشنا شدم

 یکی از این جاها کاخ گلستان بود و من تازه با ناصر الدین شاه و کمالل ملک آشنا شدم !!!

و بعد از کلی گردش و دویدن به رستوران سنتی رفتیم و دیزی و چلو کباب زدیم که فقط دوغ و گوشت کوبش 

نصیب من شد...

گاهیم یه ذره وقت اضافه میومد و به تماشای برنامه های نوروز میپرداختم

وبرای اینکه از تعطیلات نهایت استفاده رو بکنم یه سرم به شهر بازی زدم و یه عالمه ماشین بازی کردم

اینم ژست ماشین سواری

استخر توپ چه حالی داد.....یادش بخیر!!!

 این جا هم به من گفتن بردیا ماهی چی کار میکنه......

و در نهایت تصمیم گرفتیم هفته ی آخرتعطیلات و با رفتن به شمال و آب بازی و جنگل نوردی به پایان برسونیم

 خیلی خوب بود و تونستم آزادانه هر کاری که میخوام انجام بدم!!!

...واینم خوابیدن بصورت عمودی که بعد از این همه گردش جای تعجب نیست

      اولین خبر های 90 منم به پایان رسید

                                                   بازم عیدتون با یه عالمه بوس مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سودابه
28 فروردین 90 0:24
درود و آرزوی سلامتی در سال نو برای بردیا جون و مامانی . دلمون براتون تنگ شده بود . خوشحالیم که باز هم در کنار ما هستید.
محمدحسین عشق جاودان
28 فروردین 90 9:26
سلام .خوش اومدين دلمون براتون تنگ شده بود .اي بابا .مامان آذر جون قول بده در سال جديد زود به زود آپ کني پسمل قشنگه خاله رو ببببببببببببببوس قربونش بره خاله .ان شاءالله سال خوبي داشته باشين و موفق باشين .
مامان قندعسل
28 فروردین 90 11:59
واي بگردم اين گل پسر روچه باحال خوابش برده. والا ما هماينهمه گردش و تفريح كنيم همينجوري ميشيميه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسس
مرضیه
28 فروردین 90 12:23
سلام خیلی قشنگ بود عکسا اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان پرهام
28 فروردین 90 13:44
سلام سال نو مبارك! خيلي خوشگل بوي آقا پسر! خدا تو رو براي مامان و بابا حفظ كنه!
محمدمعین
2 اردیبهشت 90 14:58
سلام عزیز حالت خوبه؟ سایت قشنگی داری خودت هم قشنگی من با اجازتون لینک شمارو توی وبلاگم گذاشتم شما هم ما رو بلینک خوشحال میشم به ما هم سر بزنی و بیشتر در ارتباط باشیم
مامان زهرا نازنازی
2 اردیبهشت 90 17:25
خیلی زیبا بود برای بردیای نازنین
مامان محمدرضا
3 اردیبهشت 90 3:26
سلام به بردیا جون و مامان عزیز چه پسر نازی
rahim
6 اردیبهشت 90 20:46
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با دنلود تصویری شهرام صولتی
محسن بابای پرهام
16 اردیبهشت 90 17:41
مامان قندعسل
17 اردیبهشت 90 23:05
مامانی بیا ÷یشمون که آپ کردیم با کلی عکس
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 16:05
سلام فرشته مهربونم بوسسسسسسسسس عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.
محمدحسین عشق جاودان
23 اردیبهشت 90 12:23
سلام .خاله رفتي دوباره زودي بيا ديگه
محمدحسین عشق جاودان
30 اردیبهشت 90 12:02
سلام خال جوني .کجايييييييييييين
سودابه
2 خرداد 90 13:05
زندگی یعنی همین لبخند تو عشق یعنی یک نفر مانند تو مرحبا بر عشق ، تفسیرش تویی آفرین بر آسمان ماهش تویی مامان مهربون روزت مبارک