مرد کوچکی به نام بردیا

مسافرت اونم از نوع کوتاه

1389/11/24 10:16
نویسنده : آذر
797 بازدید
اشتراک گذاری

اگه یادتون باشه قبلا گفته بودم که از همون ماههای اول زندگیم تصمیم گرفتم راه مارکوپولو رو ادامه بدم....

اما یه چند ماه ای بعلت شروع زمستون و کارهای مامان و بابا وقفه ایجاد شده بود....

البته زمستون های اینجا که جز یه کم بارون چیزی نداشت و این بهانه ی خوبی واسه رفتن به مسافرت شد.

از اونجایی که ما برف ندیده بودیم و همینطور دلمون واسه مامانی و بابایی تنگ شده بود تصمیم گرفتیم  بریم تهران...

من و خانوم گاو و برف...

یه صدایی داره میاد.....؟

ا

اه...سلام خانوم گاوه ه....                                         

بی خیال برم سراغ برف بازی

عجب کیفی میده هااااا

خدایا واسه برف به این قشنگی شکرت

و در آخر برفهای خوشکل خداحافظ.....

 

پی نوشت: واسه تبادل نظر و دوستی بیشتر یه کلوپ تو نی نی سایت هست بنام: ( نی نی وبلاگیها بیایید)

اگه دوست داشتین بیاید با هم بیشتر اشنا بشیم      .www.ninisite.com

راستی اینم لینکش http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=8983&ChatDate=19-11-1389

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

farshed
18 بهمن 89 14:21
سلام .درخدمتم -ساعت بخصوصي نداره.پيوند شد
مامان فرشته
19 بهمن 89 19:00
سلام آذر جونم خوش گذشت ؟ ان شاا... همیشه به گردش و خوشی
محمدحسین عشق جاودان
20 بهمن 89 10:10
سلام دوست من .
maryam
20 بهمن 89 23:38
سلام اذر جون.من اومدم تو ني ني سايت تاپيکت و ديدم عاليه.ولي جيگر هنوز نام کاربري من فعال نشده يه هفته است منتظرم.بيذوقا ايميل نميدن.بهر حال بيا همين جا دوست شيم و. با هم در ارتباط باشيم.قربونت.منتظر خبرتم.و تشکر بابت اينکه بهمون سر ميزني.


ما که با هم دوستیم اما اینجا چه جوری با هم در ارتباط باشیم
مامان زهرا نازنازی
21 بهمن 89 1:52
سلام
ماشاالله به این گل پسر خوشگل و ناز
خدا حفظش کنه






مرسی گلم
سودابه
21 بهمن 89 9:23
سلام آذر جون. روش کارت خیلی برام جالبه . به نظرم واقعا خاطره ساختنه. برای خانواده کوچک و دوست داشتنی شما آرزوی سلامتی دارم.


ممنونم سودابه جون همیشه لطف داشتی و داری منم
بهترین ها رو واست ارزو میکنم
مامان پرهام
21 بهمن 89 20:07
سلام عکسهای خیلی قشنگی بودند با پسر نازتون![

رسی گلم ببوس پرهام
نسترن
23 بهمن 89 9:33
به به چه عکسای قشنگی. آفرین به گل پسر


مرسی گلم
مامان فرشته
23 بهمن 89 20:04
سلام کجایی ؟ بردیا جونم خوبه ؟ 5 روزه وب به روز نشده خدا کنه خیر باشه ........ اومدی خبرم کن


سلام عزیزم شرمنده گرفتار شدم این هفته زود آپ میکنم
سودابه - مامان باران
24 بهمن 89 0:58
آذر جون من کلوپت در نی نی سایت رو پیدا نکردم. کاش لینکش رو میذاشتی .


مرسی که یادم انداختی
لینکش و گذاشتم
نسترن
24 بهمن 89 15:30
سلام مامان بردیا جون. چه خبر از کلوپ؟


سلام عزیزم.خبری نیست کسی همکاری نمیکنه
شيرين
28 بهمن 89 11:26
سلام...ممنون كه بهم سر زدي برديا كوچولو چيكار ميكنه...چه خبرا؟؟؟
نسترن
28 بهمن 89 15:06
سلام بردیا جون.زود باش واسم عکسای جدید بذار