مرد کوچکی به نام بردیا

شرکت در مسابقه

1389/11/10 16:18
نویسنده : آذر
951 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که اونقدر بزرگ شدی که خودت رو بزرگتر و باهوش تر از بچه های کوچکتر میبینی و مدام از من میپرسی:

مامان منم که همسن اونها بودم از این کارا میکردم...

مامان منم دوست داشتم آهنگ گوش بدم و ...

مامان منم از این اسباب بازیها داشتم از این ماشین خوشکله...

مامان واسه منم از این تولدها گرفتین...

مامان اولین حرفی که گفتم چی بود...

و...

اون موقع است که من دیگه بین این همه سوال گیج نمیشم و با خیال راحت میگم :

جواب این همه سوال را من واست ثبت کردم که الان بهت نشون میدم!

 اینم وبلاگ شما که تمام کارهات بصورت تصویری ثبت و ضبط شده!

و به احتمال زیاد به جای تماشای عکسات یه سری سوالات جدید آغاز میشه:

مامان وبلاگ چیه...؟

مامان چه جوری این کارو کردی...؟

منم میخوام انجام بدم...؟

                                      و این سوالها ادامه دارد... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
10 بهمن 89 17:58
سلام انشااله بردیا جون همیشه سلامت باشه من شمارا لینک کردم شما هم من را لینک کنید


عزیزم آدرس وبلاگت و فکر کنم اشتباه واسم گذاشتی آخه باز نمیشه
سودابه
12 بهمن 89 0:39
سلام آرزو میکنم خدا همه بچه ها را در پناه خود و در دامان پر مهر والدینشان حفظ کنه. بردیای عزیز هم در کنار والدینش یه دنیا خاطره خوش برای دفتر خاطرات زندگیش جمع کنه.


مرسی سودابه جون واسه این همه محبت