مرد کوچکی به نام بردیا

از صبح که بیدار میشم چیکارا میکنم!!!!!

1389/11/9 16:36
نویسنده : آذر
935 بازدید
اشتراک گذاری

کارهای روزانه منم مثل بقیه آدم هاست،شاید بعضی وقتها یه فرق هایی ام داشته باشه

مثلا:خرابکاری،هیجان،بهم ریختن وسایل و ...

خوب اینم یه جور زندگیه!من اینجوری بیشتر بهم خوش میگذره!

معمولا با گریه از خواب پا میشم و اعصاب درستیم ندارم تا وقتی که صبحانه میاد،،،

من اهل تنوع ام و دوست ندارم هروز چیزای تکراری بخورم مثل امروز که به جای نون پنیردلم هوس دنت کرده بود و تصمیم گرفتم روزه ام و با خوردنش شرو کنم.

بعد از صرف صبحانه سراغ اسباب بازی هام میرم و بعد از کلی بهم ریختن و پخش کردنشون یکی رو انتخاب میکنم و به مدت 5 دقیقه باهاش سرگرم میشم

بعد از اون به امور نقاشی اونم از نوع نقاشی روی سرامیک مپردازم(خدایی خیلی کیف میده!!)

بعضی موقع هام یه نقی میزنم و با خوردن شیر آرامش میگیرم و به تماشای برنامه های آموزشی که واسم در

نظرگرفته شده میشینم..

بعدشم که ظهر شده و با امدن بابایی خوردن ناهار و یه کم بازی باهاش خواب میاد سراغم و با 2 ساعت

خوابیدن و گرفتن انرژِی بعداظهرم آغاز میشه...

که معمولا با خوردن چایی و رفتن سراغ سینی چای همراه ست

راستی من یه علاقه ای هم به جارو کردن دارم حالا فرق نداره جاروبرقی باشه یا دستی اما ترجیحا دستی!

البته بعدش دست و صورتم و میشورم و با کرم مرطوب کننده چرب میکنم!!!!!!

و آماده میشم تا دوستم بیاد و با هم کلی بازی کنیم...

بعد از رفتنش دپرس میشم و یه گوشه واسه خودم بازی میکنم

و با ترک کردن یه جای بهم ریخته...

...و رفتن به اتاقم روزه ام و به پایان میرسونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
9 بهمن 89 17:30
ای مامان مهربون .......... خسته نباشی واقعاً ........... قربونت بره خاله که اینقدر واسه مامان کار می تراشی عزیزم


ممنون عزیزم میبینی توروخدا خونه یه لحظه ام مرتب نیست
مامان غزل کوچولو
10 بهمن 89 13:06
پسر نازی داریغزل کوچولو هم مثل بردیا همیشه خونه رو بهم میریزه با این که دیگه 7 سالشه منم دیگه نمیدونم باید چی کار کنم؟


وای یعنی من امید نداشته باشم اگه بزرگتر شد بهتر میشه...
الی مامان نیکا
10 بهمن 89 14:23
خسته نباشی آقا بردیا
وای نیکای من تازه سیزده ماهشه خونمون همیشه بهم ریخته است موندم بزرگتر بشه از دستش چکار باید بکنم ...


من فکر کنم هرچی بزرگتر میشن بدتر میشه