مرد کوچکی به نام بردیا

یک روز خوب زمستانی....

1389/11/25 2:02
نویسنده : آذر
955 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم دلیلش چی بود که امروز صبح از وقتی پا شدم حالم گرفته بود و یه گوشه واسه خودم نشستم و با بی حوصلگی تلوزیون تماشا می کردم

نه تلوزیون دیدنم فایده نداره

اینقدر قیافم تابلو بود که مامانم فهمید و داشت به مامان بزرگم می گفت:

طفلک این بچه دلش گرفت اینقدر که تو خونه بوده! امروز با وجود سرد بودن هوا میبرمش پارک. منم که بر حسب اتفاق داشتم گوش میدادم (راست میگم کاملا تصادفی بود! من و فضولی ....)از این  خبرخوشحال شدم و شیطونیام و شروع کردم

خلاصه ناهار خوردیم و آماده رفتن شدیم....

 و به پارک رسیدیم و کلی واسه خودم بازی کردم از تاب گرفته تا سرسره


کلی با بچه ها دوست شدم و باهاشون بازی کردم،افتخار آشنایی میدین؟

پس بزن بریم

اول بیا سر سره بازی کنیم

چرا ناراحتی؟!

میخوای شکلک در بیارم بخندی!

اگه میدونستم جایزه خندوندنت بادکنکه از خودم کارای جدید در میکردم

خوب یه کم قدم بزنیم ببینیم چه خبره

یه سر هم به وسایل بازی آدم بزرگها (بهش میگن وسایل تندزستی) بزنیم

در حد من نیست بی خیال

کی میاد یه دست شطرنج بزنیم؟؟

...و بعد از یه عالمه بازی کردن و از اینور به اونور رفتن و مخ دختر ها رو زدن خوابیدن در جای گرم و راحت حال میده مگه نه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

maryam
2 بهمن 89 20:29
salam azar jan khobi.gol pesar chrtore.man mamane amir mahdi va amirhoseinam khoshhal mhshim sar bezanh


حتما عزیزم
مامان رادین
6 بهمن 89 0:19
سلام اذر جون چه پسر نانازی خدا برات نگه داره ممنون که به وبلاگ رادین سر زدی امیدوارم برای از شیر گرفتن بردیا خوشملی اذیت نشی و این دوره رو با راحتی پشت سر بزاری


قربونت عزیزم انشالا دعا کن موفق بشم
شيرين
6 بهمن 89 1:12
سلام...من كه لينكت كردم دوستم.ايشالله كه پسرت هميشه سالم و خوشحال و موفق باشه.


ممنونم خانم شما هم لینک شدی دوست جونم
سودابه
6 بهمن 89 1:47
سلام آذر جون . از آشنایی با شما و بردیای عزیز خیلی خوشحالم و برای شما آرزوی سلامتی و شادی بی پایان دارم . درباره پیشنهادت هم با کمال میل .

مرسی عزیزم خوشحالم که با شما آشنا میشم
سودابه
6 بهمن 89 1:56
آدرس سایت رو فراموش کردم.


www.bardiazamany.niniweblog.com
نسترن
6 بهمن 89 8:50
سلام آذر جون. ممنون که به وب لاگ من اومدی. آرین جونم می گه به بردیا جون سلام برسون.چه دوست خوبی.
حتما خوشحال می شم لینکم کنی


بردیا هم میگه سلام برسون همم یه ماچ ابدار واسش میفرسته.لینک شدی عزیزم
الی مامان نیکا
6 بهمن 89 11:18
سلام آذر جون موش بخوره این پسر بامزتو
مرسی که به وبلاگ نیکا سر می زنی . من و نیکا هم خیلی دوست داریم با شما و بردیا آشناتر بشیم برای همین با اجازت لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی لینک کن .


lممنونم عزیزم خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم نیکا جونو ببوووووووسش
مهرسا پرنسس کوچولو
6 بهمن 89 22:59
سلام بردیا جون میای باهم دوست بشیم


حتما مهرسا جان
نسترن
8 بهمن 89 10:40
آذرجونم خیلی نوشته هات جدیده. ا ززبون خود نی نی.


مرسی نسترن جوونم
آزاده
9 بهمن 89 10:37
سلام آذر جان . ازآشنایی با شما و اون گل پسرت خیلی خوشحال شدم . راستی چه عکسهای قشنگی ازبردیا گذاشتی میتونم بپرسم چه جوری این کارو می کنی ؟ آخه من صلاً بلد نیستم


مرسی عزیزم ختما هر سوالیم داری بپرس فقط بگو چه جوری واست بگم آخه یه نموره کار داره..
maryam
9 بهمن 89 10:54
سلام اذر جون خوبي چه خبر چکار ميکني خوشملت خوبه سلام برسون.فدات.

سلام مریمی خوبیم ممنون مرسی از یاد کردنت..
maryam
12 بهمن 89 20:04
سلام عزيزم. من وبي مخصوص اشپزي ني ني خوشملامون درست کردم خوشحال ميشم سر بزني و نظر بدي.فدات


حتما آفرين به تو كه اينقد فعالي